söndag 1 april 2012

Is there is there is

God morgon!
Har sovit gott, steg upp nu så jag somnar tidigt ikväll, ska jobba dag imorgon så att jag kan se på premiären för IFK på Parken på kvällen. Sedan jobbar jag kväll.

Har haft en fin helg. Igår tog jag en morgonpromenad som avslutades på ICA där det inhandlades frukost deluxe. Dukade upp hotellfrukost när jag kom hem, med prinskorv, bacon och melon bl.a.
Sedan tog jag och min sambo en promenad till stan, köpte en tavla på Myrorna. Handlade lite ostar på Norins som vi avnjöt igår kväll efter middagen som bestod av kokt potatis, gräddsås och hel kyckling i ugn. Riktigt gott!

Idag får vi se vad som händer. Lugn dag, kanske en sväng till gymmet.
Hoppas ni haft en bra helg hittills, ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar