torsdag 16 maj 2019

375. Hitta på saker efter jobbet

Hängde med Josefin idag efter jobbet på en liten aw. Vi satte oss på Kallskänken och åt lite mat, supergod mat och härlig inredning som gör att jag vill komma tillbaka. Vi pratade om att försöka få in lite såna efter jobbet häng i sommar nu när vi sitter i samma byggnad så kan man ju också gå över till varandras kontor och stämma av spontant om någon har tid att träffas efter jobbet. Även försöka få in lite gemensamma luncher både på kontoret och på stan. Lunchade med Anna idag, i vårt lunchrum. Har ju Anna, Josefin och Mirela i huset vilket gör mig glad. Hoppas vi kommer se mycket av varandra. Saknar de nu när vi inte pluggar. Ska träffa två av de i helgen när vi har vår nya inplanerade årsträff som vi börjar med redan i år, sedan är tanken att vi ska ses en gång om året och att alla ska vara med, människor bor ju lite överallt i landet. Sen är förhoppningen att vi som bor i Kalmar ändå ska få in regelbundna träffar så vi inte tappar kontakten. Dock krockar denna helg med moster Mias 50 årsfest som ger mig ångest att behöva välja och göra människor besvikna. Aja nu har jag kompromissat med mig själv och hoppas det är en lösning som kommer bli bra.

Time to go to sleep.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar