lördag 26 januari 2019

347. Låt mig bara slippa drömma om mina största rädslor

Lördag, andra helgen utan plugg att tänka på. Känns ovant. Var och åkte lite skidor imorse, gick sådär. Vet inte hur långt det blev nu när de utökat spåret. Superfina spår!! Men jag har liksom inte samma kraft i mina stakningar som de andra som är ute och tränar. Det gör mig nedstämd. Att jag inte kommer någonvart när folk stakar om mig. Klart jag kommer framåt men inte i samma hastighet. Känner också att jag blir trött för fort. Det resulterar i att när jag ska uppför och försöka få fäste så släpper det så fort jag släpper tekniken, så klart. Jag blir framåtlutad och hänger liksom på stavarna, och då glider jag bakåt. På tal om fäste så var det superbra idag. Har halkat bakåt de mesta gånger jag tränat uppförsbackar hittills men idag gick det verkligen bra att få fäste och komma upp. Det har varit lite isigt i spåret de tidigare gångerna så antar att det beror på det. Svårt att få fäste på isigt underlag. Nog om skidorna. Nu ska jag fixa lite och lägga mig i soffan och kanske läsa lite. Glad lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar