måndag 18 juli 2011

Måndag 18 juli

God kväll.
Allt väl här. Haft en bra helg!
I fredags var det lite ledsamt på jobbet först eftersom hon jag jobbat med i två veckor, Wenche, gick sin sista dag där i fredags, hon börjar på ett annat jobb efter några veckors semester. Idag när jag kom till kontoret hittade jag en present från henne, lite choklad. I fredags fick jag också ett vitt vin som hon inte trodde hon skulle tycka var gott så hon gav bort det till mig, hur snällt. Hon är riktigt härlig så det var lite tråkigt att hon inte är kvar, har saknat henne på jobbet idag.

Filmen i fredags var för övrigt toppen, Harry P sista delen. Otroligt bra!
Annars har vi varit ute och sprungit lite och gått i solen och ätit varsin isglass. En skön helg. Men nu är det ny vecka, måndag, en arbetsdag avklarad och nu ska vi se på film och äta lite av den där chokladen jag fick idag.

Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar