onsdag 8 juni 2011

Onsdag 8 juni

Godkväll på er!
Jag har inte så mycket att komma med, sitter och muppar. Hoppas få jobba snart. Var inne i en butik idag och lämnade mitt CV och ska gå runt lite imorgon också och så håller vi tummarna för att någon ringer och vill ha mig redan på måndag. Eller att hemmehjelpen där båda fått jobb behöver oss tidigare än i juli (då vi är schemalagda), är segt att inte jobba.

Idag har vi gått en lång promenad, sen gick vi hem, duschade och bytte om för att gå till biblioteket och skriva ut våra CV;n och lämna in i alla fall en var. Sen fyndade jag en regnjacka för 49 norska riksdaler, det är inte fy skam i denna stad. Sen lagade vi mat och snart ska vi se på film, förmodligen Matrix Reloaded då vi såg första igår kväll. Önskar för övrigt att jag hade en kamera så jag kunde ta foton och lägga upp på bloggen.

Annars, tänker jag på folk därhemma och hur det är.
Hoppas allt är gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar