måndag 27 juni 2011

Måndag 27 juni

God morgon!
Drömt så lustigt de senaste dagarna, det är riktigt otroligt.
En natt drömde jag att jag och Jens körde efter två bussar fulla med flyktingar som skulle utnyttjas och behandlas illa så vi skulle rädda de och drömmen innehöll spionage och slagsmål och det kändes som att vara med i en film i drömmen.

Föregående natt drömde jag att jag skulle få följa med stjärnan på middag med hennes jobb, hon arbetar på Cubus och jag var överlycklig att hon bjöd in mig eftersom det bara var för de som jobbade på Cubus egentligen men tidigare på dagen, innan middagen skulle hålla rum, så fick jag och låtsas jobba extra för att det ingen skulle ifrågasätta att de aldrig sett mig arbeta hos de.

Inatt drömde jag att skattekorten kom (lycka) och att jag och Jens skulle gifta oss trots att ingen av oss egentligen ville och vi blåste av allt precis innan ceremonin och så drömde jag att vi var på ett stort kalas med min familj, min morbror med familj och annat folk och det var väldigt trevligt.

Men nu har Jens gjort frukost, den gentlemannen.
Idag blir det att städa här hemma och ta en promenad.
Hoppas ni får en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar