lördag 11 december 2010

Utan tidsbrist

Kvällens vill ha: Gäster i mitt hus och snacks till vinet

Outfit idag: Prickiga strumpor, nya mjukisbyxor från h&m, ribbat linne toppat med en stickad tröja, avslappnad till max

Dagens frisyr: Håret i hästsvans

Dagens höjdpunkt: Vita vinet- by the river

Lyssnar på: Fireworks- Katy Perry

Dagens köp: Julklapp till mor och födelsedagspresent till syster.

Middag idag: Middag idag kan man säga blev taco utan köttfärs.

Senaste filmen du såg: Tittade inatt på Wall Street: Money never sleeps. Överraskande bra.

Tränar: Pass på Friskis och Svettis. Målet är 4 ggr/veckan...

Nåt jag inte äter: Pulvermos. Färdigrätter som finns att hitta i frysboxen på Ica.

Kort jag äger: träningskort, bankkort, id-kort, kort från Ikea, h&m, åhlens, SF, SJ, Accent, Ica, Coop, apoteket, Stadsbiblioteket samt ett nyckelkort till jobbet.

Serier jag följer: Gossip Girl, Grey's Anatomy, Cougar Town, The Big Bang Theory och givetvis How I Met Your Mother

Annan onödig fakta:

Kan inte hjula men vill.

Äter popcorn och dyl "en i taget".

Kan känna hunger 30 min efter att ha uttalat "jag är proppmätt, matkoma here I come".

Har svårt för att handla på kort om summan är liten, då plockar jag mer.

Har kalla händer ganska konstant.

Svarar inte om det ringer från "okänd".

Hatar folk som röker precis utanför "utgångar". Eller i trånga utrymmen. Röklukt gör mig irriterad och dessutom avtänd.

Känner mig svag och beroende om jag ber om tjänster eller saker, så undviker det.

Har lätt för att älska saker.

Det bästa jag vet är kärlek. Och speciellt den kärlek min pojkvän ger mig. Den tryggaste platsen är att ligga som lilla skeden framför honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar