söndag 25 september 2011

When it just feels right

Hej kära dagbok.

Jag kom hem från Bergen i onsdags och har lite blandade känslor inför att vara hemma igen i lilla kära Norrköping. Just nu tar jag en dag i taget och försöker se ljust på livet. Vi kom hem när vi inte hittade nytt boende i Bergen och styrde istället upp nya planer för hösten och vintern i vår hemstad.

Tills vidare bor jag hos min storasyster och det känns bra. Bara jag slipper vara ensam känns det fint. Sen jag kom hem har jag fått träffa min lillasyster och stjärnan. Och min kärlek som åkte hem två veckor innan mig som jag faktiskt saknade något otroligt. Ser fram emot fler återseenden, kramkalas.

Har haft en härlig helg med god mat och gott vin och bra sällskap. Och imorgon är det måndag. Då blir det att styra med jobbsök och såna viktiga saker.

Men nu blir det lite film och mys.
& jag ska börja blogga regelbundet hädanefter.

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar